Managing and co-ordinating tourism in a destination requires the organization and co-operation of a large number of sectors, businesses, local authorities and individuals. Since tourism is an important driver in many economies, destination governance in tourist destinations needs to be done well to achieve economic aims and maintain sufficient infrastructure.
This book provides a guide to the theoretical and methodological understanding of how to implement best practice governance procedures, with case studies illustrating good performance
source: www.amazon.com
price in amazon: $139.00
مدیریت و هماهنگی گردشگری در یک مقصد نیازمند سازماندهی و همکاری تعداد زیادی از بخش ها، کسب و کارها، مقامات محلی و افراد است. از آنجایی که گردشگری یک پیش برنده مهم در بسیاری از اقتصادها است، سیاست گذاری مقصد در نقاط گردشگر پذیر باید به خوبی برای رسیدن به اهداف اقتصادی و حفظ زیرساخت های کافی صورت گیرد.
این کتاب راهنمایی برای درک نظری و روش شناختی از چگونگی پیاده سازی بهترین روش های سیاست گذاری، با مطالعات موردی از عملکردهای خوب در سراسر جهان است.
نوع فایل: PDF
تعداد صفحات: 237
سال انتشار: 2011
نویسندگان:
مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان
برچسب های مهم