گردشگری صنعتی «خدمات محور» است که عامل انسانی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت فعالیت ها و خدمات ارائه شده آن دارد. نقش عامل انسانی می تواند عنصر متمایز کننده ای در ساز و کار رقابتی این صنعت باشد. این در حالی است که بخش مهمی از فعالیت های گردشگری به صورت تعاملات فردی صورت می گیرد، از این رو ایجاد و تقویت یک برند اثربخش در قالب «برند شخصی» بیش از پیش مورد توجه خواهد بود.
***
توسعه شبکه های اجتماعی در طی سالیان اخیر توجه به خلق یک برند شخصی موثر و قابل نفوذ را برای تمامی فعالیت های اقتصادی ضروری ساخته است. این مهم؛ در میان فعالان صنعت گردشگری از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است، زیرا ایجاد یک برند شخصی می تواند به عنوان یک مولفه ی ملموس، ویژگی های ناملوس خدمات صنعت گردشگری را کمرنگ نموده و به افزایش اعتماد گردشگران و کاهش ریسک خرید آنان کمک شایانی نماید.
سرفصل های این وبینار به شرح زیر می باشد:
- تعریف و اهمیت برند شخصی
- جایگاه برند شخصی در فعالیت های تجاری
- برند سازی شخصی
- راهکارهای توسعه برند شخصی
- برند شخصی و شبکه های اجتماعی
- استفاده از برند شخصی در بازاریابی گردشگری
- و...
***
تاریخ و ساعت برگزاری وبینار: جمعه 13 اسفندماه 1400 از ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری : این رویداد به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد
جهت ثبت نام در این رویداد آموزشی اینجا کلیک کنید.
برچسب های مهم