در دهه های گذشته بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی با فرصت هایی جهت ایجاد روابط، ارتباط با مشتریان و افزایش فروش به عنوان یک ابزار ضروری در مسیر توسعه کسب و کارها معرفی شده است که آمارها نیز این موضوع را تائید می کنند. اگر شما به هیچ وجه از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید و یا راهبرد فعلی تان تا اندازه ای که امید داشتید موفق آمیز نبوده است؛ اکنون وقت آن رسیده که تغییر مهمی را ایجاد نمائید.
موفقیت در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با روابط قوی و طولانی مدت با مشتریان، ارتباطات کاری و به اشتراک گذاری انواع محتوا و تخصصی که برای به اشتراک گذاری با دوستان، خانواده و همکاران احتیاج خواهید داشت نتیجه می دهد. به تعبیر دیگر استفاده از شبکه های اجتماعی در مسیر توسعه کسب و کار شما نیازمند راهبردهایی است که در قالب «بازاریابی شبکه های اجتماعی» به عنوان یک دانش نوین در حال گسترش چشم گیر است.
*****با توجه به اهمیت چنین موضوعی؛ این رویداد آموزشی تلاش دارد مجموعه ای از نکات کلیدی و راهبردی را در مسیر اثربخشی برنامه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد تا از این طریق زمینه بهتری برای استفاده مطلوب از شبکه های اجتماعی جهت توسعه برند شخصی و کسب و کار آنان فراهم آورد.
تاریخ و ساعت برگزاری وبینار: جمعه 25 تیرماه 1400 از ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری : این رویداد به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد
جهت ثبت نام در این رویداد آموزشی اینجا کلیک کنید.
برچسب های مهم