گردشگری صنعتی «خدمات محور» است که عامل انسانی نقش مهمی در بهبود فعالیت ها و خدمات ارائه شده آن دارد. کیفیت عامل انسانی می تواند عنصر متمایز کننده ای در فرایندهای رقابتی کسب و کارهای این صنعت باشد. بخش مهمی از فعالیت های گردشگری به صورت فرد محور است که ایجاد یک برند اثربخش را در قالب «برند شخصی» بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد. توسعه شبکه های اجتماعی در طی سالیان اخیر توجه به ایجاد یک برند شخصی موثر و قابل نفوذ را برای تمامی فعالیت های اقتصادی ضروری ساخته است. این رویداد مهم در میان فعالان صنعت گردشگری از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است زیرا ساخت یک برند شخصی می تواند به عنوان یک مولفه ی ملموس به افزایش اعتماد گردشگران و کاهش ریسک خرید در میان آنان کمک شایانی نماید.
سرفصل های این وبینار به شرح زیر می باشد:
- تعریف و اهمیت برند شخصی
- جایگاه برند شخصی در فعالیت های تجاری
- برند سازی شخصی
- راهکارهای توسعه برند شخصی
- برند شخصی و شبکه های اجتماعی
- استفاده از برند شخصی در بازاریابی گردشگری
- و...
*****
تاریخ و ساعت برگزاری وبینار: جمعه 15 اسفندماه 1399 از ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری : این رویداد به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد
جهت ثبت نام در این رویداد آموزشی اینجا کلیک کنید.
برچسب های مهم