مهارت در تولید محتوا؛ امروزه یکی از ضروریات فعالیت در صنعت گردشگری است. شاید بتوان مدعی بود؛ مهمترین ابزار بازاریابی در این صنعت، «تولید محتوای مناسب و مورد نیاز گردشگران و مخاطبان» است.
«سفرنامه نویسی» یا شرح وقایع سفر یکی از قدیمی ترین و در عین حال یکی از جذاب ترین محصولات سفر و فعالیت های گردشگری در بخش فرهنگی و اقتصادی است. تا جایی که قدیمی ترین اسناد گردشگری به شرح سفر افراد مختلف از سراسر جهان اختصاص دارد. امروزه با توسعه شبکه های ارتباطی- اجتماعی و گسترش فضای مجازی بهره گیری از این ابزار راهبردی ساده تر و اثرات مثبت آن در بخش های برندسازی و بازاریابی عمیق تر و اساسی تر است.
***
جایگاه مهم سفرنامه نویسی به گونه ای است که به عنوان یکی از منابع کسب درآمد و تامین هزینه های سفر در صنعت گردشگری شناخته می شود و امروزه افراد مختلفی فارغ از تخصص و جایگاه های حرفه ای و اجتماعی به تدوین و نشر وقایع سفر خود می پردازند و نتایج آن را در قالب کتاب ها، مقالات و داستان ها به رشته تحریر درآورده و یا از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند و از این طریق ساختارهای بازاریابی و برندسازی خود را تقویت می نمایند.
این دوره آموزشی با بهره گیری از آخرین اصول سفرنامه نویسی که مورد تائید موسسه Lonely Planet است؛ تلاش دارد تا شما را با چارچوب و مهارت های لازم در زمینه سفرنامه نویسی آشنا سازد.
***
چارچوب های آموزشی این دوره عبارت است از:
- چه میخواهید بنویسید
- آنچه لازم است بدانید
- چارچوب های انتشار
- شناخت روندهای سفر
- سبک نوشتن سفرنامه
- وبلاگ نویسی
- کسب درآمد
- و....
تاریخ و ساعت برگزاری وبینار:
پنج شنبه و جمعه 27 و 28 شهریور ماه 1399 از ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری : این رویداد به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد
جهت ثبت نام در این رویداد آموزشی اینجا کلیک کنید.
برچسب های مهم