بحران ها بخش جدایی ناپذیر حیات یک کسب و کار هستند که می توانند بر اساس شدت و وسعت خود چالش مهمی در مسیر پیش روی هر بنگاه اقتصادی ایجاد نمایند و موانع جدی در جهت حصول نتایج و خروجی های آن داشته باشند. در بسیاری از موارد همچون شیوع بیماری های واگیر مانند ویروس کرونا؛ کنترل شرایط داخلی کسب و کارها به دلیل تحمیل شرایط سنگین خارجی کار سختی است و کاهش صدمات و لطمات احتمالی نیازمند مدیریت صحیح بحران است. یکی از مهمترین جنبه های مدیریت بحران در فعالیت های اقتصادی؛ «مدیریت بحران در حوزه بازاریابی» است.
تاریخ و ساعت برگزاری وبینار: 22 فروردین 1399 از ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری : این رویداد به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد
جهت ثبت نام در این رویداد آموزشی اینجا کلیک کنید.
برچسب های مهم