گردشگری پدیده ای در بستر ارتباط است و گسترش همه جانبه ی ارتباطات از طریق شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای افزایش تعامل اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه ی گردشگری فراهم آورده است. استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی در جهت معرفی و آگاهی بخشی مخاطبان در صنعت گردشگری اهمیتی دو چندان دارد. انتشار رویدادها به عنوان آخرین گام در مراحل چهارگانه سفر ، امروزه متاثر از فناوری های نوین ارتباطی ابعاد تازه ای به خود گرفته است. با این حال بسیاری از افراد همچنان در تولید و خلق محتوای مناسب جهت انتشار در شبکه های ارتباطی و اجتماعی دچار ضعف هستند.
در یک نگاهی ساده تر؛ هر فرد که در شبکه های اجتماعی حضور دارد به تولید محتوا مشغول است تا هم در مورد خود اطلاع رسانی کند و هم کاربران خود را به ادامه همراهی ترغیب نماید. در واقع با تولید محتوا تلاش می شود تا نیازهای مخاطبان مورد توجه قرار گیرد و بخش زیادی از آنها تامین گردد. در صنعت گردشگری، شکاف عمده بین عرضه و تقاضا از طریق ارائه اطلاعات مفید، ضروری و کاربردی پر خواهد شد تا مخاطبان به مصرف خدمات گردشگری علاقه مند شوند. از این رو ضروری است تا افرادی که در این صنعت به عرضه خدمات گردشگری مشغول می باشند نسبت به ارائه اطلاعات مفید در قالب ابزار «تولید محتوای گردشگری» مجهز باشند.
وبینار آموزشی «تولید محتوا در گردشگری» به نحوه تولید و راهکارهای استفاده صحیح از محتوا می پردازد و ساده ترین تکنیک ها را برای خلق یک محتوای مناسب به مخاطبان عرضه می کند. مخاطبان این رویداد آموزشی؛ تمام افرادی هستند که سفر میکنند و علاقه مند به تهیه و انتشار رویدادهای سفرشان می باشند. همچنین تمامی فعالین گردشگری که مخاطبان عمده آنها گردشگران و علاقه مندان سفر هستند. این وبینار فرصت خوبی برای «راهنمایان گردشگری» است که بتوانند با تهیه محتوای مناسب به معرفی مقاصدی بپردازند که محور تمرکز فعالیت های آنان خواهد بود.
چارچوب های وبینار «تولید محتوا در گردشگری» بر اساس موارد زیر است:
- تعریف و ویژگی های محتوای مناسب
- انتخاب موضوع جذاب
- محتوای حرفه ای با ابزار نیمه حرفه ای
- نحوه ویرایش صحیح
- چارچوب های انتشار
تاریخ و ساعت برگزاری وبینار: 6 و 7 فروردین 1399 از ساعت 19 الی 21
مکان برگزاری : این رویداد به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می گردد
جهت ثبت نام در این رویداد آموزشی اینجا کلیک کنید.
برچسب های مهم