بازاریابی و فروش خدمات مسافرتی از جمله منابع آزمون جامع مدیران فنی بند «ب» دفاتر خدمات مسافرتی است. آنچه که به عنوان منبع آموزشی برای این درس معرفی شده ، کتاب «بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی» تالیف محمد مهدی ضیاءالدین می باشد که توسط انتشارات مهکامه در 168 صفحه منتشر شده است.
این کتاب در هفت فصل تدوین شده است که در فصل اول به «مفاهیم خدمات و مدیریت در صنعت گردشگری» می پردازد و در فصل دوم «تعاریف و مفاهیم بازاریابی» را مورد بررسی قرار می دهد. فصل سوم به فرایندهای «تحقیق و تحلیل بازار» اختصاص داده شده است و در فصل چهارم مراحل «تقسیم بندی بازار و انتخاب بازار هدف» را شرح می دهد. فصل پنجم «استراتژی های بازاریابی در صنعت گردشگری» را مورد تحلیل قرار می دهد و در فصل ششم «آمیخته پیشبرد فروش» و در فصل هفتم «کیفیت خدمات، رضایت مشتری» به مخاطبان آموزش داده می شود.
آنچه که پیش روی شما قرار گرفته، نکات کلیدی، جامع و طبقه بندی درس «بازاریابی و فروش خدمات مسافرتی و گردشگری» است که تالیف و گردآوری شده تا فرصت مطالعه ی عمیق تر این مبحث آموزشی را به ارمغان آورد. مرور این مجموعه چارچوب مناسبی در درک بهتر مطالب آموزشی پیش روی شما قرار خواهد داد و می تواند به افزایش مهارت داوطلبان در این درس کمک شایانی نماید.
تعداد صفحات: 38
مبلغ قابل پرداخت 38,000 تومان
برچسب های مهم