حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

دریـچه ای به دنیـای مدیریت گردشگـری، جهانگـردی، هتـلداری، راهنمـای تـور و مدیریت فنـی دفاتر خدمـات مسافرتـی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

اولین روستای ایران که در فهرست دهکده های جهانی سازمان گردشگری قرار گرفت چه نام دارد؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 567
  • بازدید کل : 1550304

Outcomes, Performance, Structure-OPS


Outcomes, Performance, Structure-OPS

The purpose of this book is to help you put already-existing performance criteria in a context of your organizational system and assist you in using the criteria to assess problems in your organization. More importantly, this book will help you in designing systemic solutions to the systemic problems you have identified with easy-to-use samples and questions that draw out key areas where the organization needs to improve. Most organizations are not lacking in information; what is most often lacking is a framework that leaders can use to organize and make sense of the information they have. The authors provide such a framework through OPS. They will also help readers engage in backwards thinking to identify and fix real-world problems with practical solutions. This book is not an answer book in the sense that we present a series of common problems and the accompanying answers. To be sure, many such books exist such as 101 Ideas for (fill in the blank). Most of these answers are based on someone s recollection of what they did to solve a problem. The results of the solution, measureable gains, are seldom if ever reported. This book provides a system for discovering your own problems, developing solutions, evaluating success, and gathering information that will help to improve solutions should they fail on the first attempt. It is based upon more than 30 years of research within the discipline of human performance improvement.

source: www.amazon.com

price in amazon: $12.98

هدف این کتاب این است که به شما کمک کند معیارهای عملکردی موجود را در یک چارچوب سیستم سازمانی خود قرار دهید و به شما در استفاده از معیارهای ارزیابی مشکلات در سازمان کمک کند. مهمتر از همه، این کتاب به شما در طراحی راه حل های سیستماتیک برای مشکلات سازمانی شما با استفاده از نمونه های آسان و کاربردی کمک می نماید و همچنین پاسخ سوالاتی که در زمینه های کلیدی سازمان مورد شناسایی قرار می گیرد را بهبود می بخشد.

اکثر سازمان ها اطلاعاتی ندارند؛ اما موضوع مهمی که اغلب فاقد آن هستند، چارچوبی است که رهبران می توانند برای سازماندهی و درک اطلاعات مورد استفاده خود استفاده کنند. نویسندگان این چارچوب را از طریق OPS ارائه می دهند. آنها همچنین به خوانندگان کمک می کنند تا تفکر عقب مانده را برای شناسایی و حل مشکلات واقعی در راه حل های عملی کنار بگذارند.

این کتاب یک کتاب پاسخ نیست به این معنی که ما مجموعه ای از مشکلات رایج و پاسخ های همراه را ارائه می دهیم. برای اطمینان، بسیاری از چنین کتاب هایی وجود دارد. اکثر این پاسخ ها بر مبنای خاطرات کسی است که آنها برای حل یک مشکل انجام دادند. نتایج حاصل از راه حل، سود قابل اندازه گیری، به ندرت گزارش می شود. این کتاب یک سیستم برای کشف مشکلات خود، ایجاد راه حل ها، ارزیابی موفقیت و جمع آوری اطلاعات است که به بهبود راه حل ها کمک می کند اگر آنها در اولین تلاش شکست بخورند. این بر اساس بیش از 30 سال تحقیق در رشته بهبود عملکرد انسانی است.

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: 113

سال انتشار: 2014

نویسندگان:

Michael E. Gallery

Stephen C. Carey

 

برای مشاهده سایر کتاب های دانشگاهی  اینجا  کلیک کنید.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1298

برچسب های مهم

استاد دانشگاه و مدرس رسمی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگـری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما