حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

دریـچه ای به دنیـای مدیریت گردشگـری، جهانگـردی، هتـلداری، راهنمـای تـور و مدیریت فنـی دفاتر خدمـات مسافرتـی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

اولین روستای ایران که در فهرست دهکده های جهانی سازمان گردشگری قرار گرفت چه نام دارد؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 686
  • بازدید دیروز : 329
  • بازدید کل : 1548818

Dynamic Capabilities: How Organisational Structures Affect Knowledge Processes


Dynamic Capabilities: How Organisational Structures Affect Knowledge Processes

The concept of dynamic capabilities, especially in terms of organizational knowledge processes, has become the predominant paradigm for the explanation of competitive advantages. However, major unsolved - or at least insufficiently solved - problems are first their measurement and second their management by concrete managerial options, such as design options of organizational structures. Dynamic Capabilities provides an integrated descriptive model of both dynamic capabilities and organizational structures that allows characterizing, classifying and a comparison. It develops a logic system of a multitude of combinatorial possibilities between their variables, and it develops a complex and integrated system of associated empirically based and qualitatively deduced hypotheses. Therewith, it serves as a terminological and analytical foundation for the identification of knowledge-based dynamic capabilities in organizations and for a targeted design of organizational structures that enable and foster dynamic capability processes such as knowledge transfer and knowledge absorption.

source: www.amazon.com

price in amazon: $87.60

مفهوم توانایی های پویا، به خصوص از لحاظ فرآیندهای دانش سازمانی، پارادایم غالب برای توضیح مزایای رقابتی شده است. با این حال، به شکل مهمی حل نشده است (و یا حداقل به شکل ناکافی )، مشکلات ابتدا مورد اندازه گیری قرار می گیرد و در مرحله دوم آنها را با گزینه های مدیریتی خاص مورد مدیریت قرار خواهند گرفت، همچون گزینه های طراحی ساختار سازمانی.

توانایی های دینامیکی یک مدل توصیفی یکپارچه از هر دو توانایی پویا و ساختار سازمانی را فراهم می سازد که اجازه می دهد تا ویژگی، طبقه بندی و مقایسه را به دست آورد. این یک سیستم منطقی از بسیاری از امکانات ترکیبی بین متغیرهای آنها را توسعه می دهد و یک سیستم پیچیده و یکپارچه از فرضیه های مبتنی بر تجربه و مبتنی بر کیفیت را ایجاد می کند. با این وجود، آن را به عنوان یک پایه اصطلاحی و تحلیلی برای شناسایی قابلیت های پویایی دانش در سازمان ها و برای طراحی هدفمند ساختار سازمانی که پروسه های توانمندی پویا مانند انتقال دانش و جذب دانش را قادر می سازد و آنها را تقویت می کند.

نام فایل: PDF

تعداد صفحات: 341

سال انتشار: 2013

نویسندگان:

Philip Cordes-Berszinn

 

برای مشاهده سایر کتاب های دانشگاهی  اینجا  کلیک کنید.


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1169

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استاد دانشگاه و مدرس رسمی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگـری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما